Ga direct naar inhoud

Algemene voorwaarden – Stichting Vizita
Welkom bij Stichting Vizita. Hieronder lees je in gewone taal hoe wij met bezoekers en cliënten omgaan en wat je van ons mag verwachten.

1. Wie zijn wij?
Wij zijn Stichting Vizita, een organisatie die mensen helpt met maatschappelijk werk en welzijnsvragen. Via onze website en onze medewerkers kun je steun, advies of begeleiding krijgen.

2. Waarvoor is onze website?
De website is bedoeld om informatie en uitleg te geven over onze diensten, om contact op te nemen, een afspraak te maken of langs te komen. We doen ons best om alles juist en duidelijk te vermelden. Toch kan er soms een fout of verouderde informatie tussen staan.

3. Onze dienstverlening
Wij bieden steun, advies en begeleiding bij verschillende vragen of problemen in het dagelijks leven. We zijn er om je te helpen, maar we vervangen geen dokter, advocaat of andere specialist. Als dat nodig is, verwijzen we je door. Voor sommige vormen van hulp maken we een afspraak of intakegesprek.

4. Jouw verantwoordelijkheid
Je bent zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt op basis van ons advies of de informatie die je leest. Twijfel je over medische of juridische zaken? Neem dan altijd contact op met een arts, advocaat of andere bevoegde deskundige.

5. Jouw gegevens en privacy
Je persoonlijke gegevens worden zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld. In de Privacyverklaring leggen we precies uit hoe we met je gegevens omgaan.

6. Aansprakelijkheid (wie is waarvoor verantwoordelijk?)
We doen ons uiterste best om je goed en betrouwbaar te ondersteunen. Toch kunnen we niet garanderen dat de website altijd foutloos is of dat ieder advies volledig past bij jouw situatie. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade of problemen die ontstaan door het gebruik van onze website of diensten, behalve als er sprake is van grove fouten of opzet van onze kant.

7. Gebruik van de website
Alles wat op de website staat (teksten, foto’s, logo’s) is eigendom van Stichting Vizita of van de makers. Je mag dit niet zonder toestemming kopiëren of gebruiken.

8. Klachten
Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Laat het ons weten via de klachtenprocedure op de website bij ‘over ons’. We nemen iedere klacht serieus en zoeken samen met jou naar een oplossing.

9. Wijzigingen
Soms passen we deze algemene afspraken aan. De nieuwste versie vind je altijd op onze website.