Ga direct naar inhoud

Heb je een klacht over Vizita?

Bij Vizita doen we ons best om goede service te bieden. Soms kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit laat weten, zodat we kunnen leren en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Deze klachtenregeling geldt voor alle klanten van Vizita.

Een klacht is een schriftelijke uiting van ontevredenheid over de manier waarop je bent behandeld door Vizita of een medewerker. Dit kan gaan over handelingen, beslissingen of het nalaten daarvan.

Hoe je een klacht kunt indienen:

  1. Gesprek met de medewerker
    Het uitgangspunt is om de klacht op te lossen waar die is ontstaan. Als je niet tevreden bent, bespreek dit met de medewerker. Je kunt ook een schriftelijke klacht mailen naar info@vizita.nl. De leidinggevende neemt dan contact met je op.
  2. Gesprek met de leidinggevende
    Als je niet tevreden bent over het gesprek met de medewerker of de uitkomst van je schriftelijke klacht, bespreek de klacht met de leidinggevende. Samen met jou en de medewerker probeert de leidinggevende tot een oplossing te komen.
  3. Bemiddeling door de directeur-bestuurder
    Lukt het niet via de leidinggevende? Dan kan de directeur-bestuurder bemiddelen.
  4. Externe klachtencommissie Zeeland
    Als je ook daarna niet tevreden bent, kun je een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. Je kunt hier ook rechtstreeks contact mee opnemen:

Voor een brochure, samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier kun je hier terecht.

Voor wie is deze regeling?

  • Deelnemers, klanten, bezoekers en derden: eerst intern bespreken; bij ontevredenheid extern via de Klachtencommissie Zeeland.
  • Werknemers, vrijwilligers en stagiaires: er is een interne klachtenregeling die je kunt opvragen.